A apărut cartea „Academic Literacy Development: Perspectives on Multilingual Scholars’ Approaches to Writing”
Academic Literacy Development: Perspectives on Multilingual Scholars’ Approaches to Writing
Editori: Laura-Mihaela Muresan & Concepción Orna-Montesinos (Bucharest University of Economic Studies, Romania | University of Zaragoza, Spain)
Editură: Palgrave Macmillan, 2021
Acest volum are 17 capitole la care au contribuit autori din 14 țări (5 continente), reflectând modul în care alfabetizarea academică este dezvoltată și stăpânită în diferite contexte de educație terțiară. Capitolele, grupate în cinci secțiuni, ilustrează o serie de metode de cercetare utilizate pentru descrierea și interpretarea aspectelor proceselor de scriere academică.
Situat pe fundalul tendințelor de internaționalizare a învățământului superior și a presiunii asupra cadrelor universitare multilingve pentru a-și publica rezultatele cercetării în limba engleză, acest volum va fi de folos atât pentru academicieni, cât și pentru practicieni. Va fi la fel de semnificativ pentru ce interesați de lingvistica aplicată și pentru cei interesați de soluții eficiente pentru îmbunătățirea scrierii lor academice în scopul publicării.
Capitolul 1 este disponibil Open Access: